www.wikipedia.pl
www.google.pl
www.bmw.pl
www.zsz-gostyn.com.pl |
BMW 5 (F10) – nowy model BMW serii 5.
Dane techniczne
Wersja |
Silnik: |
Układ zasilania: |
Średnica × skok tłoka: |
St. sprężania: |
Moc maksymalna: |
Maks. moment obrotowy |
0-100 km/h: |
V-max: |
Silniki benzynowe: |
523i |
R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC |
wtrysk bezpośredni |
85,00 mm × 88,00 mm |
12,0:1 |
204 KM (150 kW) przy 6100 obr/min |
270 N•m przy 1500-4250 obr/min |
7,9 s |
238 km/h |
528i |
R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC |
wtrysk bezpośredni |
85,00 mm × 88,00 mm |
12,0:1 |
258 KM (190 kW) przy 6600 obr/min |
310 N•m przy 2600-5000 obr/min |
6,6 s |
250 km/h |
535i |
R6 3,0 l (2979 cm³), DOHC, twin-turbo |
wtrysk bezpośredni |
84,00 mm × 89,60 mm |
10,2:1 |
306 KM (225 kW) przy 5800 obr/min |
400 N•m przy 1200-5000 obr/min |
6,0 s |
250 km/h |
550i |
V8 4,4 l (4395 cm³), DOHC, twin-turbo |
wtrysk bezpośredni |
89,00 mm × 88,30 mm |
10,0:1 |
407 KM (300 kW) przy 5500-6400 obr/min |
600 N•m przy 1750-4500 obr/min |
5,0 s |
250 km/h |
Silniki wysokoprężne: |
520d |
R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
16,5:1 |
184 KM (135 kW) przy 4000 obr/min |
380 N•m przy 1900-2750 obr/min |
8,1 s |
227 km/h |
525d |
R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
16,5:1 |
204 KM (150 kW) przy 4000 obr/min |
450 N•m przy 1750-2500 obr/min |
7,2 s |
236 km/h |
530d |
R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
16,5:1 |
245 KM (180 kW) przy 4000 obr/min |
540 N•m przy 1750-3000 obr/min |
6,3 s |
250 km/h |
535d |
R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
16,5:1 |
300 KM (220 kW) przy 4400 obr/min |
600 N•m przy 1750 obr/min |
5,7 s |
250 km/h |
Historia modelu
BMW 5 F10 produkowany jest z przeznaczeniem na rynek europejski oraz
amerykański.
Rynek europejski
Data |
Wersja |
2010 styczeń |
523i N52N |
530d |
535i |
2010 luty |
523i N53 |
525d |
528i N52N |
528i N53 |
550i |
|
2010 październik |
535d |
Rynek amerykański
Data |
Wersja |
2010 styczeń |
535i |
550i |
|