Strona główna           Historia           Cennik            Forum            Wstecz 

BMW F10


NOWOŚCI !!!

Strony pomocnicze!!!

www.wikipedia.pl

www.google.pl

www.bmw.pl

Inne strony!!!

www.zsz-gostyn.com.pl

 

BMW 5 (F10) – nowy model BMW serii 5.

Dane techniczne

Wersja Silnik: Układ zasilania: Średnica × skok tłoka: St. sprężania: Moc maksymalna: Maks. moment obrotowy 0-100 km/h: V-max:
Silniki benzynowe:
523i

R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC

wtrysk bezpośredni

85,00 mm × 88,00 mm

12,0:1

204 KM (150 kW) przy 6100 obr/min

270 N•m przy 1500-4250 obr/min

7,9 s

238 km/h

528i

R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC

wtrysk bezpośredni

85,00 mm × 88,00 mm

12,0:1

258 KM (190 kW) przy 6600 obr/min

310 N•m przy 2600-5000 obr/min

6,6 s

250 km/h

535i

R6 3,0 l (2979 cm³), DOHC, twin-turbo

wtrysk bezpośredni

84,00 mm × 89,60 mm

10,2:1

306 KM (225 kW) przy 5800 obr/min

400 N•m przy 1200-5000 obr/min

6,0 s

250 km/h

550i

V8 4,4 l (4395 cm³), DOHC, twin-turbo

wtrysk bezpośredni

89,00 mm × 88,30 mm

10,0:1

407 KM (300 kW) przy 5500-6400 obr/min

600 N•m przy 1750-4500 obr/min

5,0 s

250 km/h

Silniki wysokoprężne:
520d

R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo

wtrysk common rail

84,00 mm × 90,00 mm

16,5:1

184 KM (135 kW) przy 4000 obr/min

380 N•m przy 1900-2750 obr/min

8,1 s

227 km/h

525d

R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo

wtrysk common rail

84,00 mm × 90,00 mm

16,5:1

204 KM (150 kW) przy 4000 obr/min

450 N•m przy 1750-2500 obr/min

7,2 s

236 km/h

530d

R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo

wtrysk common rail

84,00 mm × 90,00 mm

16,5:1

245 KM (180 kW) przy 4000 obr/min

540 N•m przy 1750-3000 obr/min

6,3 s

250 km/h

535d

R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo

wtrysk common rail

84,00 mm × 90,00 mm

16,5:1

300 KM (220 kW) przy 4400 obr/min

600 N•m przy 1750 obr/min

5,7 s

250 km/h

Historia modelu

BMW 5 F10 produkowany jest z przeznaczeniem na rynek europejski oraz amerykański.

Rynek europejski

Data Wersja

2010 styczeń

523i N52N

530d

535i

2010 luty

523i N53

525d

528i N52N

528i N53

550i

 

2010 październik

535d

Rynek amerykański

Data Wersja

2010 styczeń

535i

550i